Klantenservice

Laagste prijs garantie, hoe werkt het?
Wij controleren regelmatig onze prijzen om ervoor te zorgen dat we het beste aanbod kunnen geven. Mocht je de door jou gewenste wijnklimaatkast toch ergens anders goedkoper zien, dan ontvangen we daarvan graag een bewijs en betalen we je het prijsverschil terug en krijg je er van ons ook nog een lekkere doos wijn bij!
De wijnkoelkast behoudt het recht voor om vergelijking met buitenlandse websites af te wijzen. De wijnkoelkast behoudt het recht om de prijsmatch ten allen tijde in te trekken en om voor maximaal 1 item per klant een prijsmatch aanvraag toe te wijzen.

Verzenden en bezorgen
De Wijnkoelkast streeft naar een zo snel mogelijke bezorging. Bestel je op werkdagen voor 10.00 uur, dan worden grote wijnkasten vanaf 30kg de volgende werkdag al geleverd, tenzij je bij bestelling aangeeft dat je graag op een latere dag geleverd wilt hebben. Kleine wijnkasten tot 30kg worden binnen 48 uur geleverd. Woon je op de Waddeneilanden of in België, reken dan een werkdag extra. Bestel je in het weekend of op een feestdag, dan wordt je order op de eerstvolgende werkdag verwerkt en leveren we de werkdag erna. Verzending binnen Nederland en België is gratis.

Garantie
De garantietermijn is afhankelijk van het merk van jouw keuze. Voor BODEGA43 bedraagt de garantie 36 maanden voor consumenten en 24 maanden voor bedrijf & horeca doeleinden. Voor LuzVini bedraagt de garantie 24 maanden voor consumenten en 12 maanden voor bedrijf & horeca doeleinden.

Retourneren
Bij De Wijnkoelkast mag je je wijnklimaatkast of wijnkoelkast retourneren tot 60 dagen na aankoop. Indien mogelijk ontvangen we je aankoop na de herroepingsperiode volledig in ‘winkelstaat’ retour, dus compleet, onbeschadigd en in de originele onbeschadigde verpakking, dan ontvang je van ons ook je volledige aankoopbedrag weer terug. Kleine wijnkoelkasten (B4312, B4318, B4324S, B4324, LV12, LV18 en LV24) en accessoires nemen we alleen terug via de showroom van BODEGA43 in Bunnik. Houd er rekening mee dat wanneer je jouw aankoop toch retourneert via een pakketdienst of andere vervoerder, schade tijdens het terugzenden voor jouw rekening is. We raden daarom aan je aankoop zelf naar de showroom te brengen. Neem vooraf contact op om te zorgen dat je retourzending op het juiste adres aankomt. Stuur je aankoop niet zomaar retour. Grotere kasten zoals de LV30, LV36, LV50, B4340, B4366, B43180 laten we ophalen door onze vervoerder.

Mijn aankoop is niet meer in winkelstaat. Wat nu?
Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in winkelstaat is, de verpakking is beschadigd of niet meer aanwezig, dan krijg je minder geld voor het product terug dan je ervoor hebt betaald. Bij De Wijnkoelkast zijn we heel eerlijk, open en duidelijk in hoe we daarmee omgaan.

Wat krijg ik voor mijn aankoop terug als deze niet meer in winkelstaat is?
Als jouw aankoop niet meer in nieuwstaat is, dan kunnen we hem ook niet meer als nieuw verkopen. Indien mogelijk verkopen we deze dan met een leuke korting en (hopelijk) tegen de prijs die we jou ervoor terugbetaalden. Is je aankoop niet meer in winkelstaat omdat je de verpakking niet meer hebt of omdat hij licht beschadigt is, dan nemen we jouw aankoop alleen terug via de showroom van BODEGA43.

Hieronder vind je bedragen die we in rekening brengen als je je aankoop binnen 60 dagen (na herroepingsperiode) na de aankoop retourneert. De genoemde bedragen zijn cumulatief.

Volledig in winkelstaat                                                          € 0,-*
Geen of beschadigde verpakking                                    € 100,-
Licht beschadigd                                                                      10% van de nieuwwaarde met een minimum van € 100,-
Duidelijk zichtbaar beschadigd                                        afhankelijk van de ernst
Ophalen van producten niet in winkelstaat             € 75,-

* Maximaal 1 gratis retourzending per aankoop en per adres. Wil je na ruiling alsnog je aankoop retourneren of opnieuw ruilen, dan bedragen de kosten € 75,-.

Ik heb een klacht, wat nu?
Wij doen onze uiterste best voor je. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn of er is een andere aanleiding tot een klacht, neem dan contact met ons op via ons contactformulier, e-mail of bel ons op 030 – 30 40 400. We zullen je klacht dan zo snel mogelijk in behandeling nemen en je ontvangt daarover bericht.

Aanbieding!
1,695.00
Aanbieding!
Aanbieding!
479.00
729.00
Aanbieding!
1,599.00
Aanbieding!
1,099.00
Aanbieding!
1,199.00